Nerden baslasam inanin bilmiyorum.
Hamileligimi ogrendigimde sok olmustum cunki 1.5 yasinda bir kizim daha vardi ve emziiryordum onu memeden birakmak biraz zor oldu cok duskundu cunki memeye neyse zor bir sekilde onu biraktim hamileligimin uc ayi bas donmesiyle gecti bulantim hic olmadi.
3 ayin sonunda rahatlamistim artik demeye kalmadan rahim agzi kisaligim oldugunu ogrendim ve ilk kizimdada erken dogum riski atlatmistim 32 haftada hastanede tedavi gorerek 39 haftayi bulduk ilk kizimda ama ikinci kizimdada ayni sey olucak diye cok korkmustum cunki bundada erken dogum riskim vardi ve ogrendigimde daha 19 haftalikdik cok kucukdu evde yatmam gerekdi hic kalkmadan ama haliyle bir kizim vardi ve ailelerden de uzaktim neyse bu gunler varken birde kizimda koroid pleksus kisti oldugunu ogrendim 15 cm di buyukdu doktorun bir tanesi sakat bebegin alalim bile dedi tabiki oyle biseyi asla istemedim kim yapabilirki gel zman git zaman aradan zaman gecti ve 28 haftama kadar kist vardi ve 28 haftamda ogrendim ki kist kaybolmustu cok sukur demistim bu sefeer sevincden aglamistim.ama erken dogum riskim hala devam ediyordu 32 haftamda kontrolde hersey yolunda bi sikinti yok dedi doktorum erken dogum gozukmuyo rahim agzi kapanmis demisti bu seferde cok sevindik tabiki allah kimseyi evladiyla sinamasin.
33 cu haftamda evi bazi seveplerden memlekete tasimak zorunda kaldik ben zaten memleketimdeydim esim izmirdeydi esyalari gonderdi ben ve annem sabah aksam esyalari yerlestirmek icin ugrastik esimin annesi yardima bile gelmedi neyse taki esim ben 33 +4 gunluk oldugum da memlekete geldi gece yarisiydi cay filan ictik uyuduk bi uyandim suyum gelmis hemen acil bir sekilde hastaneye gittik normalde ozelde kontrol altindaydim ama ozel beni kabul etmedi 36 haftadan once olan dogumlarda yeterli degillermis devlete gittim ilk kizimdada devlette yapmistim 21.05.2020 gece saat 06.00 da hastanedeydim 4 cm aciklik vardi ama hemen ciger gelistirici vurdular ne kadar beklese bebek icin onemli dediler zaman geciyodu ama acikligim ilerlemiyordu bir turlu ikinci doz ciger gelistirici vuruldu 12 saat aradan sonra kizim hale gelmemekde israrciydi sancim da yoktu zaten ilk kizimdada sancim yoktu sanci nedir bilmedim cok sukur neyse 22.05.2020 gece saat 01.00 da sancim girmeye basladi hemsirelere seslendim gelip baktilar 6 cm bulmustu hemsire sanci geldikce ikin demisti ve ilk dogum dan tecrubem oldugu icin soyleneni yapmistim 8 cm buldugunda doguma aldi hemen zaten kizim kucuk oldugu icin rahatlikla dogum olur dedi ilk dogumumda kesi oldugu icin bunda kesi atmadan dogum yapalim desi ve cok sukur kesisiz bir sekilde dogum yaptim kizim 01.35 de 1900 gramla dunyaya geldi hemen yeni dogan doktoru muane etti yanimda sadece nefes almasi sikintiliydi kucagima verdi ve hemen kuveze götürdü virusden dolayi hastaneden cikarken gorebildim birtek kizim baska hastaneden cikana kadar gostermiyceklerini soylediler cok sukurki kizim 1 hafta kaldi kuvezde ve evimize geldik 45 gunu g3cti dogali simdi evimizdeyiz buyuk kizim abam abam diye etrafinda donuyo ve hocbir saglik problemimiz yok cok sukur herseye cok sukur ne gelirse allahdan yeterki sabretmeyi bilelim doktorlarin her dedigine uzulmeyelim cunki doktorlar degil Allah bilir ne olacagini herkes saglikli olsun ister bu hayatta bizim icin ne iyi ve dogruysa Allah onu verir Allah onu oldurur yeterki sabredelim ve bebek sahibi olamayan arakadaslar Allah gonlunuze gore versin insallah en yakin zaman da en mutlu haberleri alirsiniz 😍😍bizim hikayemizde bu kizlar babasi gelince dogan bir kizimiz var😍Rabbim isteyenlere de versin ve herkese hayirli huzurlu saglikli rahat dogumlar diliyorum😍😍