Mutsuz_kadin Kızlar ben 4 haziranda regl oldm klomen kullandm 23 haziranda catlatma iğnesi oldum bugün 14 günü acaba gebelik testi yapmalıyım yoksa beklemeliyim adetim düzensiz o yüzden kararız kaldım
HilalG Mutsuz_kadin 16ncı gün yapmıştım ben isterseniz bi iki gün daha bekleyin ilaç etkisi 14 gün sürüyormuş 1 2 gün içinde daha doğru bi sonuç alırsınız belki ama kişiye göre de değişiyor tabi adetten önce negatif görüp adet geçince pozitif gören de var😊
Deletedmom281 Mutsuz_kadin 🧬 iğneyi vurulduktan sonra etkisinin tamamen geçmesi ve doğru sonuç alabilmek için en az 14 gün geçmesi laZım
Degisken Mutsuz_kadin çatlatmadan 14 gün sonra kandan bakılmasını ister dr .10..12 günde iğnenin etkisi geçer
Mutsuz_kadin Deletedmom281 14 günündeyim zaten cnm ama.beklicem 2 gün daha ben 10 gün diye biliyorum onu