Merhabalar 2 aylık hamileyim. Bu sabah uyandıgımda belimin sol tarafı ağrıyordu, gün içinde göbek deligimin sol tarafı bile aciyordu. Doktorda bir sorun gözükmedi bebiste kanamam falan yok. Normal mi ne zaman geçer bu ağrılar. Gobegimin üstü sanki sıcak su dökmüşsün gibi yanıyor. Bebegim biraz sol tarafta acaba onunla mı ilgili?