Ateş ölçer bende araştırıyorum hep ama doktorlar alından çok doğru bulmadığını söylüyor hepsi kol altı ve kulaktan diyor en sağlıklısını da kol altı diyorlar aslında bu sebeple braun un var kol altı bir model onu düşünüyorum şimdilik ☺Burun aspiratörüde otribebe ve serum fizyolojikler iyidir eczanede çalışırken hep ondam alıyorlar ve memnun kalıyorlardı muhtemelen bende öyle alırım ☺