Merhabalar 6 haftalık hamileyim geçen hafta 1 bebeğin kalp atışını duyduk diğer keseyi yeni gördük ve 7 mm idi diğerinin yarısı kadar. 4 gün sonra tekrar gittik diğer kese 12 mm olmus doktor şaşırdı. Vajinadan baksam görürüm ama gerek yok haftaya gel dedi. Yani çok hızlı büyümüs kese. Ama bebek henüz yok. Böyle bir durum yaşayan var mı? İkizlerin biri geriden gelebilir mi?