Merhaba kızlar dün hastaneye gittik 35+3 haftalık hamileyim. Bebeğim ters yatıyordu hala dönmedi ve dün öğrendikki kilosu çok fazlaymış. Normalde 15 gün ileriden gidiyordu şimdi 18 günü geçmiş gelişimi.Kilosu 3.250 Çıktı. Normalde 35+3 ken bebeğin ölçümleri 37+4 le uyumlu dedi. 23 Temmuz Perşembe gününe gün verdi. Oğlumuza kavuşmamıza az kaldı 🥰 bide gebeliğimin başından beri kansızlık sorunum vardı. Tahlillerde yine düşük çıktı. Eğer doğuma kadar yükselmezse kan takılacak dedi doktorum 😔 Umarım düzelir. Hepimize sağlıklı doğumlar dilerim 💕🌸