Masal20201995 Merhaba beşik alıcaz fakat ne alalım sepet mi büyüyebilen mi oyun parkı mı karar veremedik 3 yaşına kadar kullanabiliceğim birşey olsun istiyorum
Smeyyesayin Masal20201995 tecrübe etmedim ama sepet beşik çok uzun ömürlü kullanılabilen bişey değilmiş, büyüyen beşik de büyüdüğünde çok dar oluyormuş. Düşündüklerinizden park yatak daha ideal. Ben anne yanı tercih ettim.
Meriwa Masal20201995 canm 3 yaş istiyosan ahşapların byükleri var onlara bakmanı tavsiye ederim kiracıysan da bayanın dediği gibi park yatak en mantıklısı yada kendi evinse yerin varsa montisorrini yataklar var uzun ömürlü
Babyy1S Masal20201995 https://hizliresim.com/Un5xne ben bunu aldım uyku seti icinde geldi 4 yaşina kadar kullaniliyor anne yanı beşik bu istedigin an yatagindan kalkmadan yanina alıp emzirirsn asansörlü kademesi var odadan odaya tasınabilir vs bi bak netten hepsiburada sayfasindan aldım baby tech satıcısından
Masal20201995 Meriwa kendi evim montisori çatılı yataklar onlar sallanmıyor bebek sallanmak isterse diye düşündüm ama bilemedim
Meriwa Masal20201995 evet sallanmıyor valla haklısın oda bebeğinin durumuna bağlı uysal sakin bi bebiş olurlarda yormazlar bizi☺️
Fadikfs Babyy1S bende baktım yorumlarada baktım bazıları güzel değil çok doğal kıymık falan var demiş almak istiyorum ama güzel mi sizce
Aynurrrr Babyy1S bu sizin aldıgınızın aynısı civil magazasında bakmıştım eger görerek almak isteyen olursa yakınlarınızda civil magazasından bakabilirsiniz 900 tlydi siz kaöa aldınız
Sfk55 https://imgyukle.com/i/CdPLcI sepet beşik istemıyrm park yatak da cok hantal Tommy baby de hamak beşik seklinde bısey gordüm biraz park beşik havasında ama daha portatif bişey karar veremedim
Sueda29 Masal20201995 cnm 3 aylk bebegm var ahsap besk almştm bebegm asla onda uyumadı basit portatf bi besk aldk bunu cok sevdi bebeklern sagı solu belli olmaz:)
Smeyyesayin Kubraadmr 715 tlydi canım 2 hafta önce falan aldım ama fiyatı sürekli değişiyor. Düşünürsen eğer takip etmeni öneririm, ben internetten baktığımda 685 tlydi gidene kadar 30 tl eklendi 😂 ama aynı şekilde düşüyor da 🥰
DerinAy Masal20201995 ben next to me ve bambu sepet beşik arasında kaldım ama next to me bana çok çirkin geliyor yaa🙄 Hastane yatağı gibi hiç içime sinmiyor. Sanırım bambu beşik alıcam. İkisinin kullanım süresi de aynı olacak zaten.
Kubraadmr Smeyyesayin tamam canım bende ara ara web sayfasından takip ederim bana çok zaman var daha ama olsun 😂🥰