Arkadaşlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım doktor sonuçlara bir daha ki kontrolünde bakarız dedi açlık kan sonucu 80 birer saat arayla alınan diğer sonuçlar da 96 ve88 çıktı sırasıyla. 2. Kan aliminda sadece o glikoz iceceğini ıctim onun haricinde kan verme işlemi tamamen bitene kadar hiçbirşey içip içmedim. Sonuçlardan birşey çıkarabilecek olan var mı?