annee27 Asyaast1 hatice hanim docentti sanirim oyuzdn yuksektir fiyati uzmanlik alanlari yukseldikce fiyatta yukseliyor
Asyaast1 annee27 evet ben ona gittim ilk defa geçen hafta çok ilgili bir doktor ama dediğim gibi 315 lira ödedik
annee27 Asyaast1 o docent oldugu icindir ayni hastanede sedat bey var oda iyi sezen hanimda vardi ama o gitti malsf 150 tl idi muayene ucretleri
Eda2780 hnrgns hastanede dgl cnm muanenesi var instgrm da bak yaz çıkar çok iyi bi doktor ama muanesi 200 tl
Serpil_27 hnrgns aa çok şaşırdım medicalde fiyatlar çok pahalıydı sezende yapmıştı ablam dogumu memnun kalmıştı bi kaç kişiden daha duymuştum iyi olduguna dair
Kubra_kbr 1PrensAnnesi sezen buko özel deva hastanesinde galiba. Muayene ücretleri hakkında bilginiz var mı
Busraslan94 Kubra_kbr ben gidiyorum ona ama baya kafam karıştı olumsuz yorumlar var. İlk zamanlar iyiydi ama son gittiğimde sertti cidden muayenesi 125 tl
1PrensAnnesi Kubra_kbr bir kere gebeliğin başında gittim bana göre değildi ya sert bi konuşma tarzı var sevmem ben öylr insanları özellikle hamileyken biraz naif doktor istiyorum ama seveni var baya
Kubra_kbr Busraslan94 Doktorların çoğunda bu var sanırım. Bir gidiyorsun çok iyi bir gidiyorsun farklı karşılıyor.🙄 Teşekkür ederim yorumunuz için
Busraslan94 Kubra_kbr aynen öyle. Bide Antep büyük herkes de kendi doktorunun iyi olduğunu söylüyor neye göre secicez bilmiyorum 😐
Busraslan94 Kubra_kbr sankodaki çağdaş beyi mi denesem diyorum. Yılmaz Genco nün sezeryaninin iyi olduğunu söylüyorlar.defa life diyen var Allah aşkına karar verirseniz bana da söyleyin. Siz kaç haftaliktiniz