Bebek iyice büyüyüp ağırlaşana kadar kendinizi kasmanıza gerek yok ki. Yüzüstü bile yatabilirsiniz. Bebek büyüdükten sonra rahimdeki ağırlığıyla omurgadan geçen atar ve toplar damara baskı yapar sırüstü yattığınızda ve kan akışı yavaşlar vücutta. Tüm yük de beldeki omurgalara biner ve ağrılara sebep olur o yüzden sırtüstü yatış önerilmez belli haftalardan sonra. Mevzu sadece bundan ibaret. Sağa yada sola yatıp bacaklarımın arasına da yastıkla destek yapıyorum ben. Bazen de yastığı sırtıma destek koyup hafif sırtüstü gibi uzanıyorum.