Az önce doktora gittim Bebeğimin 50 cm boyu ve 3 kilo 19 gr kilosu var dedi, normal dogım yaparız ama risk almayalım dedi bana bende tamam dedim. Doktorum bebeğimin böbreğinin birisinde su toplanması olduğunu söyledi 7 mm 7 milime kadar sorun oluşturmuyor dedi şekerli şeyler yeme suyu biraz fazla dedi. Çok üzgünüm dikkatte ediyordum şekerli şeyler yememeye yesemde az yiyordum. Benim gibi bu durumu yaşıyan var mı