Canım fırsatın varsa arkada uzanarak git. Ben 6 saatlik yolculuk yaptım. Doktoruma sormuştum gidebilir miyim diye. Evet ama 2 saatte bir mola verip yürüyüş yapacaksın sonra ödem , pıhtılaşma sorunu olabilir dedi ve arkada yatarak gidebilirsen iyi olur dedi. Bizim arka koltuklar dolu olduğu içim ben önde gittim 2 saatte bir mola vermemize rağmen yolculuktan ertesi gün ayaklarım ve ellerimde çok fena ağrı uyuşma oldu. İki gün çektim ağlıyordum ağrıdan.sonra Doktoruma sordum su birikmiş aynı pozisyonda oturmaktan ödem olmuş. Magnezyum diasporal şase kullandım aklında bulunsun kullanır kullanmaz rahatladım. Şimdi bir sonraki yolculuğumuzda mutlaka arkada uzanarak gideceğim sana da tavsiye ederim.