ozlemerva06 Merhaba arkadaşlar bir aydır ayağımda batık var ve ayakkabı giyemiyorum. Bir krem verdiler ağrısı geçene kadar sür sonra gel geçmezse eğer batık cerrahiye yönlendireceğim dediler bende korktum açıkçası başına gelen var mıdır?
pelinsss ozlemerva06 bende sürekli yamuk kestiğim için oluyordu sonrasında hep kuaföre kestirdim. Ondan sonra batık olmadı hiç.
pelinsss ozlemerva06 batığım olmuşsa ayağımı sıcak suda yumuşattıktan sonra törpüyle orayı çıkarmaya çalışıp keserim. Yara olduysa çok oynamamanı tavsiye ederim tabi
Pinkyellow ozlemerva06 ilik tuzlu suda masaj çok rahatlatıyor bide sivri burunlu ayakkabı sakin giyme bide sarı bı krem vermişti Dr bna ama yıllar önce adını fln hatrlamiyorum çok iyi geldi geçti hatta
Minikcivciv10 ozlemerva06 Benim de öyle başlangıçtan itibaren batik ve podologa gidiyorum tedavi için tel falan takıldı daha da rahatladım çok şükür
1zeynepelif ozlemerva06 aynısı bende de oluyor sürekli canım. Sıkmayan rahat ayakkabılar giymeye çalış ben ayakta çalıştığım için olmuştur. O kenarda batanları tam temizlemen lazım
ozlemerva06 Bende ilkten dermatalojiye gittim iyileşmezse cerraha gönderirim demişti , yapılacak uygulama ve sonrasında kullanılacak antibiyotikler korkuttu beni ama dediklerinizi uygulayacağım çok teşekkür ederim herkese