Bende bugün adet sancısı gibi bi sancıyla gittim. Nstye bağladı doktorum sıkıntı çıkmadı . Rahim kısalığıda iyi açılmamda yok enfeksiyon çıkmıştı 1 hafta önce ondan dolayıdır dedi antibiyotik yazdı. Ben daha 26+5 im bebek 28 haftalık gözüküyo. Ama çok korktum. Sizin ağrınız nasıl acaba ? Benm karnımın alt kısmı sanki adet oluyormuşum gibi çatlayacak gibi bi ağrı. Mesane kısmında