Demet28 Merhba bayanlar beň altı haftalık hamileyim ve kronik makat catlagim var ilaç ta kullanamıyorum ne yapabilirim 😭
Mihrimah41 Demet28 kaaaaaçç doktor gezdim çözümünü bulamadım ☹️ Eczanede doğal uçucu yağlarla bi karışım yaptırdım basur için bile işe yarıyomuş hamileler de kullanabiliyo çünkü kimyasal yok içinde. Memnun kaldım istersen yapan bi eczaneye sor.
Emk5341 Demet28 bana doğumda oldu. Bir ay eziyet çektim resmen. Doktora gittim emzirdiğim için her ilacı veremiyorlarmış. Ama onun yerine merhem fitil batikon banyosu tarzında şeyler verdi. Bayağı da iyi geldi. Siz hiç göründünüz mü genel cerraha? Hamilelerin de kullanabileceği ilaçlar vardır illaki.
yigitalpinannesi40 Ah o bende de vardı doktor ameliyat demişti ama olmamıştım idrara çıkarken bile makattan kan akıyordu çoğu zaman dehşet için de kalıyordum çok şükür şuan karşılaşmıyorum böyle durumla ama yine ara ara rahatsız ediyor malesef ☹️
iyimserr yigitalpinannesi40 bana da ameliyat dedi ve oldum yeni dogum yapmıstım iyi ki de olmusum keske o kadar acıyı cekene kadar olsaymısım dedim
yigitalpinannesi40 iyimserr Bana 17 yaşında söylediler ameliyat diye şimdi 23 oldum ilk doğumum olacak normalden korkuyorum bakalım hayırlısı
Demet28 Emk5341 yarın gitcem üç senedir var benim bu kizima doğum yapınca olmuş krem hap faln kullandim daha önce geçiyordu ama şimdi altı haftalık gebe olduğum için kullanamıyorum