Dlrege Kızlar avmye gittik bugünde girişteki cihazlardan hamile oldugumu unuttum girdim ilk defa bişey olue mu 36 haftamdayım
hope34 Dlrege hayır olmaz. Cogunlukla kapalı oluyor ama acık olsa bile hava limanlarının güvenlikleri daha güçlüyken sorun olmuyor telefondan daha fazla radyasyon aldıgımıza eminim
Arya12 Dlrege hiçbir şey olmaz canım. Onlar kızılötesi Işın falan vermiyorlar. Sadece manyetik bir yapıları var. Havaalanındaki güvenlik kabinlerinden geçmekte bile bir sıkıntı olmaz.
ceren63 Dlrege geçtiğiniz cihaz elinizdeki telefondan daha az radyasyon yayıyor totalde. Ayrıca bebeğe zarar veren radyasyon dozlarını da araştırabilirsiniz. Röntgen çekilmek bile bebeğe zarar vermiyor aşırı olmadıkça. Lütfen biraz araştırma yapın