tugce67-67 Hanımlar 39 olduk nişan,ağrı,su hiçbir şey yok gelen.doğum için ne yapmalıyım😂iki üç gündür ara ara ishal oluyorum acaba doğacakmı ki diyorum ama bebek kendini hiç aşağıyada itmiyor mesane üzerinde baskı falanda yok hep yukarıya itiyor.sizinkiler nasıl normal mi acaba benim durum
Hayriyeee tugce67-67 39+4 hiç bir belirti Yok Cuma’ya kadar beklicez olmadı cuma günü suni verip doğumu başlatalım dedi. Hurma yiyip squat yapıyorum ama şimdilik tık Yok
Zeyno_65 tugce67-67 39+1 im. Benim yaramaz oğlum 32 de doğmak istedi ciğer geliştirici vuruldum. 36 ya kadarda progestan kullandım sonra kestik ilacı. Şimdide doğmuyor bıdık tık yok. Lavaboya gidip bakıp duruyorum su geliyor mu nişan varmi diye 😄😁😁 Rabbım hepimizi hayırlı kolay ve sağlıklı bir şekilde kurtarsin. Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Iki doğum şeklinden de çok korkuyorum ama hayırlısı bakalım nolacak bekliyorum 🙈🙈🙈
Yenianne1234 tugce67-67 39+4 olduk bugun. Bebek kanala girmiş. Doktor 41. Haftaya kadar yolu var dedi. O zaman da olmazsa suni dedi.
tugce67-67 Hayriyeee bende perine masajı ev işleri ne varsa yapıyorum ama hep yukarıda ya.artık sıcaktada zor oluyor.siz aşağıda hissediyor musunuz?
Hayriyeee tugce67-67 evet bazen yürüdüğüm zaman sanki kafası aşağıdan çıkacakmış gibi bi baskı hissediyorum ama kanala falan girmemiş
BusraOzata01 Ben merdiven çıkıyorum,tempolu yürüyüş yapıyorum,hurma yiyip tarçın içiyorum,temizlik yapıyorum ama hala tık yok ve 40+2 olduk 😃 başka bir şey yapıpta doğuran varsa benide bilgilendirsin kızlar,sıkıldım artık 😀
BaharFehmi Bizde 39+4 üz yürüyüş squat yapıyorum tık yok akşam olunca kasılma sertleşme oluyo gelicek diyorum gelmiyo 😄 sürekli hareket halinde ama bi belirti yok son günlerin tadını mı çıkarıyo napıyo anlamadım 😄 yarın kontrolümüz var bakalım ne dicek doktor
Gamze92 Kızlar bende bugün 39+1 oldum az önce nişanım geldi ama sancı falan yok gece biraz sancı oldu geçti kasıklarımda adet olacakmısım hissi var ama
BaharFehmi Gamze92 benimde kaç gündür sürekli öyle ama ne nişan ne su çamaşırım sürekli ıslak ama yoğun bi akıntı yok 🤷🏻♀️
tugce67-67 Gamze92 ya bende nişan bile yok😢arada bi çişim geliyor gibi cızlama şeklinde bir şey oluyor
tugce67-67 Zeyno_65 yaa bende aynı erken doğacak diye çok bekledik şimdide doğmuyor.bnde ikisindende korkuyorum biran önce bizde kolaylıkla kurtulsaydık🤲🏻Her gün doğuracagım diye kendimi temiz tutmak yordu😂
Sarii Bende sadece ben böyleyim diye üzülüyordum hurma yiyorum yürüyüş yapıyorum ev işleri perina masajı Ama hala tık yok bi yandan da seviniyorum gününü dolduracağı için eksik doğmamış olacak ciğer gelişimi vs.için