Merhaba tecrübeli annelere bir sorum olacak 37 haftalık hamileyim lavaboya gittim de açık renk bir kan gördüm böyle biraz vardı yapışmış gibi sonra panik oldum ama devamı olmadı ağrım da yoktu hastaneye gittim nts de ağrım çıktı alttan muayene sırasında açılma olmadığı ama yumşama olduğunu söyledi ebe iki gündür de ara ara belime özellikle uzandığımda ağrı giriyor sizce doğumum yaklaşmış olabilir mi