Gamssee canım herşey nasip.Hakkında hayırlısı olsun. Benim raporum evraklarım herşeyim hazırdı doktorun gelmesini bekliyorduk. Tam 36.saat aşılama yapacaktı 35. Saatteydik neyse doktor geldi ve bütün emek çaba boşa gitti aşılama iptal edildi.Ama Rabbim bu ay bana kendiliğin nasip etti tabi kimyasal oldu ama olsun en azından hamile kalabiliyor muşum bunu görmüş oldum. Aşılama iptal denilince vardır bir hayır dedim ki 2 senedir hiç bi sıkıntımız olmadığı halde hamile kalamamıştım. İnşallah gönlüne göre olur. Anlıyorum ne kadar stresli ve sonucu merakla beklediğini.Inşallah güzel haberler alırsın sonucunda.