Pelin123 Merhaba kızlar idrar tahlili vermıstım dun sonucum 66 cıkmıs lökosit cokmu yuksek acaba 31 haftayım erken dgumdan korkuyorum monurol saşe verdı doktorum bu gece kullanıcam
Prensveprensesinannesi Pelin123 doktorunuz ne söyledi benim lokosit 7 filan yazdığında o ilacı vermişti sizin ki yüksek antibiyotik olması gerekiyor bence