Symsymdmr Valla canım bende aynı şekilde sürekli formdayim.. Gitmicem diom yine kendimi burda buluyorum… Kafama takmicam diyorum ama hep kafamda biseyler dönüp duruo… Dusunmicem diyorum ama olmuo😔aldım örgü ördüm bitti yine aynı şekilde bebek kafamda.. Bu ay olcak mi?? Olmicaksa sakın üzülme öbür ay olur diyorum kendi kendime… Beni dışarıdan gören insanlar deli sanacaklar diye korkuyorum 🙄