Kızlar 34.haftamızdayız hemen hemen hastahane çantamız hazır ama bir kaç tavsiye almak istiyorum biberon olarak neyi tavsiye edersiniz ben avent yeni doğan düşünüyorım ama akıtıyor gibi yorumlarda okudum birde emzik sizce almalımıyım yoksa bebeğimin durumuna (meme tutmazsa alıştırmak için veya sakinleştirmek açısından) göre mi karar vermeliyim emziğe aslında damak sağlığı açısından karar veremedim biraz da bide pişik kremi olarak ne önerirsiniz bepanthol nasıldır sizce 🙏🌼