Rahman olan Allah’a ne kadar şükretsem az Allah bana rahmet etti bu ne özel bu ne güzel bir his.. Annelik Allah’ın merhametinin damlası bir damlada derya oldum Rabbim ♥️
Doğumum eşimin beklediği herkesin daha erken dediği gün oldu. Eşim baştan beri 20 temmuz u beklemeyecek benim kızım 1 temmuzda gelecek diyordu öyle de oldu ✨ 30 Haziran günü randevum vardı ilk nst de bebegin hareketleri azdı tekrar nst istedi daha kötü çıkmış nst sonucu yemek ye tekrar nst dedi doktorm son nst de artık bebegin doğması anne karnında kalmasından daha iyi içerde yolunda gitmeyen bir şeyler var dedi doktorm , bende sancı oldukça bebeğin kalp ritmi bozuluyormuş. Yarın 7 de gel yatış yaptır indüksiyon doğum için dedi suni sancı vermiycem zaten sancın var dedi. 60-70 düzensiz sancım vardı ve o gün çatı muayenesi de olmuştum 1 cm açılmam da vardı eve döndüm tüm hazırlıklarımı tamamladım. YouTube dan ıkınma ve nefes alma videoları izledim. 1 temmuzda hastaneye yatisimiz yapıldı benim o gece sancım da vardı düzensizdi ama belimden geldiği için şükrettim hastaneye gittiğimde 2.5 olmuş açılma ama sancı çekilir gibi oldu bazı kızlar bağırıyordu . Nst de 100 e kadar sancı çıkıyordu hemen iniyordu. Bir serum taktilar dedim suni sancı mi bu ne bu , yok bebegini besleyecek bir şey dediler. Zaman geçti öğlen oldu sancım var ama beni zorlamiyor gülüyorm falan diğer gebe kızlarla konuşuyorm ebelerle muhabbet falan açıklık 3.5-4 dediler. Bu arada açıklığa bakarken acıyo kızlar hele sancınin geldiği Aralıktaysaynz beliniz baya zorlanıyo. Neyse açıklığa kendi doktorm bakmıştı duphaston vurun ve bir sey içirin demiş suya karışmış bi ilaç icirdiler iki kez aralıklı şekilde . O ara açıklık 5-6 dediler . vee asıl ağrılar geldi. Ben bilincimin kapalı olduğunu düşünüyorum şuan o zamanı hatirlayinca. Genelde ağrıları secde pozisyonunda karşıladım daha kala kafamda ve burun kemiğimde morluk acısı var. Kalçamı yukarı kaldırıp salladım. Ayaktayken de hic durmadim ya yürüdüm ya yaylandim kalçamı sallayarak. Saat 3 den sonra artık belimdeki ağrı anlatılmaz bir hal aldı annen vardı yanımda rabbim ondan razı olsun hep belime masaj yaptı ağrı geldiği an baya iyi geliyordu o masaj. En son artık ben secde pozisyonunu abarttim tuvalet gibi oturup kafami yere gömdüm dedim iste o his kakam geldi hissi var. Anneme dedim anne kakam geliyor gibi oda hemen ebelere söyledi. O ara ebeler gelinceye kadar ben ittim bebeği biliyorm. Çıktım masaya açıklığa baktı ama söylemedi suyumu patlattı ama ben belimin acısından inliyorm belim belim diye diye. Ağlamadim hic ama son zaman inledim yani. Su patlama olayı değişik sıcaklık farklı yani baya. Doktorum geldi cok güzel tam açıklık hadi bakalım gidiyorz dediler bnde ıkınma hissi muazzam var amaa. Çatala çıktık zaman kavramim yoktu ama bana ıkınma evresi Cook kısa sürdü gibi. Doktorum ıkın kuzum dedi ikindim güzelce şimdi ıkınma dur dedi tuttum o ıkınmayı sanki belimin acısı da azalır gibi oldu perine masajı yaptın mı dedi yok yapmadım o zaman epizyotomi 😁 mecburuz dedi iğnenin acısıni da kesiyi de hissetmedim hadi ıkın dedi ve miniğimi karnıma koydu. Allah’ım nasıl güzel dirseğini oynatti karnımda ki hisle aynı o sen miydin annemm dedim ezan okudum hemen. Doktorum dedi plesentadan kan akışı bitti keselim kordonu bana kestirdi ardından dikise başladı bebeğimi götürdüler falan tam hatirlayamiyorum dikiş de acıtmadı ama doktorum elimi tuttu çok güzel bir doğumdu dedi ebem de öyle cok güzel yönetti hocam süreci diyerek beni motive ettiler baya. Normal yataga geçtim annem geldi öptüm ellerinden belime masaj yaptığı için baya duygusal anlar yaşandı aramızda. Üstümü giydirdiler dinlenme odasına geçtik emzirdim hemen bebeğimi çorba getirdiler içtim. Serum takıldı odamiza çıktık saat 16.25 de 37+2 günlük Ecrin bebeğim 47 cm 2750 gram dünyaya gözlerini açtı. 8 ay vurundugum oksaparin acısını unuttum gitti.. doğumdan 12 saat sonra vurundum son keZ devam etmiyorm şuan. Gecem günduzum allaha şükrederek geçiriyor… Ne uykusuzluk dokunuyor bana suan ne dikişlerimin acısı.. hic bir seyin önemi yok bebeğim kucağımda yaa öyle büyük bir nimet ki… Bebeğim küçük ama o bana allahin Ecrun kebiri.. Rabbimin bana mukafati gerçekten cok büyük oldu..
Sizlere tavsiyem Allahla olan baginizi hep kuvvetli tutun gerisi hallolur. Ya şafi enteşsifai dedim hep sancı anlarında allahim bana yardım etti normal doğum nasip etti ayaktayim her işimi kendim yapıyorum Rabbime Hamdolsun.
Mutlaka depend alın ben doğumhanede bile değiştim iki kez çünkü açıklığa bakıldıkca kanama oldu baya. alt Pijamayi çok koyun 3 tane koymustum biraz az geldi yada benim kanamam çoktu bilemiyorum. Özel medova Hastanesinde doğum yaptım doktorum Azer Aras Uluğ Instagram dan takip etmenizi tavsiye ederim. Yarın kızım bir haftalık oluyor. Çok şükür allahima.. lohusalık da fena arkadaşlar bi gülüyorm bi ağlıyorum.. kızımda hafif sarılık var o uyuyup kalınca çok ağlıyorm falan. Aman işte böyle hepimiz yaşayıp tecrübe edicez şimdi ben ne desem boş yaşayınca anlayacagmz türden bazi şeyler. Sorunuz olursa cevaplamaya çalısırim. Hepinize sağlıklı doğumlar dilerim ✨🥰