serpil8 ne biçim doktorlar var yahu hamile kadının kolesterolüne takılıyor. Hangimizin yüksek değil ki. Ölçülmesini bile istemiyor çoğu doktor zaten yüksek çıkacak diye. Crp ile koronayı bağdaştıran bir doktora bir daha gitmezdim. Çarpıntı tiroit, b12 eksikliği, kansızlık bazen sadece gebelik sebebi ile olabiliyor. Böyle ruhsuz doktorlardan nefret ediyorum. Kolestrol problemse diyet verir diyetisyene yönlendirir dünyanın sonu gibi moral bozmuş.