Ebruakcetin Sevgili güzel anneler💐 merhaba, bebişinizin ilk hareketini ne zaman kaçıncı haftada hissettiniz ? Benim daha çok erken ama 2 gündür sanki kalp atışı gibi pıt pıt birşeyler hissediyorum anlam veremedim.
Ebrubyzt Ebruakcetin o pıt pıt bendede oldu ve kalp atışı sanıp video cekip herkese yollamistim 😂 sonra doktora gidip soyledim cok güldü. Onlar damarlarimiz gebelikte daha üste çıktığı için kendi nabız atisimizmis😂
Ebruakcetin Cigdemveminik teşekkür ederim benim daha 10. Hafta 🤭 o yüzden ıhtimal düşük gibi geliyor.
Ebruakcetin Ebrubyzt yalnız değilim o zaman😄 buraya sorduktan sonra doktoruma da yazayım dedim rahim büyüyor onu hissediyor olabilirsin dedi🤭