Elifbayrak Kızlarr 8+6 olduk bir kere karpuz istedi canım o kadar, hiç birşey aşermiyor canım normal mi 😂
Cigdemveminik Elifbayrak 36+3 üm canm hiç bişey istemedi bunzamna kadar aşermedim yani gayet normal illa olcak diye bişy yok canm😂🤗
nimet_52 Elifbayrak canım 33 haftalık oldum daha Bi kere aşermedim aşermek nasıl bişey hiç bilmiyorum bile he canım bişeyler çekiyor yediğim de oluyor yemediğimde yani normal Bi can çekmesi gibi 😊
Havvacnts Elifbayrak valla bende karpuz suyu çekti canım çok enteresan hala da çekiyo bende 7+5 im sonra patates böreği çok çekti kısır çok çekti hele mercimek köftesi çiğ köfte baklava ama şimdi sadece karpuz suyu çok istiyo ötekiler midemi bulandırıyo artık
Elifbayrak nimet_52 bende sadece karpuz yiyesim geliyor arada o kadar normal yemek yemekten bile iğreniyorum🤦🏻♀️
symslmz Ben de bi kere ekşili tatlı diye ölmüştüm 😂 eşime anlatma şeklim buydu 😄 böyle ekşi orman meyveleri olan bir pasta yemek istemiştim halbuki 😂
Havvacnts Elifbayrak benim ablamda ilk gebeliğinde karpuz aşerdi kızı oldu bende karpuz suyu çekiyo canım 😂💕