Merhaba hanımlar 21+2 olduk . Yalnız bu ara kolestrol sorunum çıktı . Bu yüzden detaylı ultrasona girmek istiyorum . Önereceğin hastane ve fiyatları hakkında bilgi verir misin . Aradığım özel hastanelerde perinatoloji uzmanı yok genelde radyoloji de pek önermediler işin uzmanına gitmek istiyorum . Lütfen cevaplarınızı bekliyorum . Hayırlısıyla bebelerinize kavuşmamız dileğiyle ……..