Sdknurr Hanımlar benim gibi kolları parmakları uyuşan varmı doktor hamilelilkten olduğunu söyledi bu bi care nasıl bulabilirim parol kullanıyorum oda fayda etmiyor .🙂😫
ilkbaby Sdknurr bende de oluyor hatta ilkinde acile gitmiştim patik serum olarak yapmışlardı ama ne çare. Aynen hamilelikten oluyo kaç haftaliksin canım bol süt ve süt ürünlerini tüket bence
Srpkurt Sdknurr canım benim ablaminda oluyo ikinci gebeliği hala oluyo uyuşma ve kurulma magnezyum hapı kullanınca geciyo bi kere icio 4 5 gün geciyo
Mircet Sdknurr bol su süt ayran içmeme rağmen oluyor bir gece çok evham yapıp acile de gittik tahliller yapıldı alttan bakıldı ntsyede girdim hiç bişey çıkmadı uzun süreli açlıklarda olabilir dedi doktor aç kalma gibi bir durumumda yok neden oluyor bilmiyorum ama hamile değilkende vardı
Prenses1anne Sdknurr ölüm mü desem zulüm mü en çok bu zoruma gitti bi çare bulamadım kollarım orta parmaklarım uyuşuk şişiyo sanırım ödemden de kaynaklanıyo magnezyum verdi içiyorum baktım geçmişti hafiflemedi de içmeyi de bıraktım çekiyorum 😓
Sdknurr ilkbaby tüketmeye çalışıyorum doktorun verdiği ilaçları kullanmamıştım vicütüa magnezyum vitamin ekliğinden olduğunu söyledi şimdi kullanmaya başaldjm doktorum geçirmez azaltır dedi ama dayanılınılmayack kötü bi ağrı sızı gece uykudan uyanıyorum allahım tez zamanda kutarsın
ilkbaby Sdknurr evet onlardan doğru ben 25 haftaligim doktor bu hafta bana magnezyumu verdi kullanicam böyle olmamak için kız kardeşime senin gibi çok ağrıları oluyo benim daha yeni oluyo
Sdknurr Srpkurt keşke bendede öyle olsa bende kullanmya başladım magnezyumu ama toz şeklinde suyada eritip içiyorum günde iki tane yine aynı durumdayım 😫
Sdknurr Mircet bilemiyorum canım bende açılık oldum açile bile almadılar virüs yüzünden doktor ödemden olduğunudanda öyle oluyor demişti
Yagmur654701 Ben 18+2 günlüğüm uç gündür bende de başlamış çok kötü bir agrisi var bazen omuzlara kadar vuruo
Sdknurr Prenses1anne yine kullan canım ya ilerleyen zamanda faydası olur herhalde bende bekliyorum geçmesini
Mircet Sdknurr sinirlendiğim kafaya taktığımda bişeyleri daha çok olduğunu farkettim sınır sıkışması için başka bir bölüme gitmek lazım herhalde
Zcarkit Sdknurr karpal tünel sendromu olabilir. Benimde gece uyuşma başlıyor kola vuruyor sabaha kadar parmaklarimi hareket ettiremiyorum yumruk yapıp açtıkça canım çok yaniyor
Sdknurr Zcarkit ay evet bendede aynısı oluyor sabahları bi saat kendime gelemiyorum doktorumda karpel tünel sendromu demişti
Yagmur654701 Sizin haftalarda sanırım normal böyle olması benim çok erken virüsten dolayı da sık gitmek istemiyorum doktora insallah sorun yoktur
Tazeanne-96 Kızlar benim bu aralar ayak bileklerim çok ağrıyor belime dogru hafif vuruyor ayaklarım çok kötü ya resmen ne ayakta durabiliyorum ne de yürüyüş yapabiliyorum oysaki yürümeyi çok seviyorum ödem mi var acaba
ilkbaby Tazeanne-96 odemden olduğunu sanmıyorum canım doktora söylesem magnezyum kullan diyecek bence benimde ayak bileklerim agiriyo özellikle sabahları zor basiyorum