cankiz1010 Sonunda maceremız Allah’ın izniyle 10 temmuzda bitiyor 🙈 Delidolu çılgın bir hamilelik serüveniydi bizimkisi😁 2.sezeryanım 38+1 de spinal olacak kısmetse ❣️Aynı gün doğum yapacak hamişler moraller nasıl bakalım. Ben çok tedirgin ve heyecanlıyım 😣
Njlbll cankiz1010 Bende 10 temmuz sabah 7de gidicem inşallah sonunda geldi çattı günümüz çok zorluk çektim hamilelikte allahim hepimizi kurtarsın
Atesfeyzanur cankiz1010 bende insallah 10 temmuz.yapucam heycan hem var gibi hem yok gibi sanırım karmaşık duygular icerisindeyim canim Rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasib etsin hepimize insallah