Merhaba tatlı annişler 27+6 haftalığız cumartesi kontrolüm vardı . Bebek iyi dedi çok şükür ama eşinin aşağıda olduğunu ağır kaldırmamam, ayakta çok durmamam gerektiğini söyledi . İlişki yasakmış bir de . Bende ilk kızımda da aynı şeyi yaşadığımı söyledim aynı tanı 3.ayda konmuştu ilk kızıma . Bişey olmaz dedi ama tabi ilkin 25 yaşındaydm şimdi 32 insan ister istemez korkuyo birde ilkinde cahil oluyo insan bişey bilmiyo 2.de daha farklı 🙈 aranızda eşi aşağıda olan var mı acaba ? Doktorunuz size ne dedi ?