Doğumuma 2 haftam var ve hala hastane bulamıyorum. Epiduralli normal doğum istiyorum. Fiyatlar uçmuş. Kaç hastane gezdim kiminin doktoru beş para etmez. Beylikdüzü medilife hastanesini kimseye önermiyorum. Hele gittiğim doktoru ASLA ! Nst de ki hemşireyi ayrı söylemek istiyorum. Bebek hareketsiz salla karnını😳 anlamadım ne sallaması gelip karnımı içi dışına çıkarcasına sallaması ve korkma ölmez demesi yanında cabası.. böyle iğrenç bir hastane ve çalışanları iğrenç. Napıcam ben artık her an doğacak diye beklerken hastane bulamadım 😰