Zeyk Evet ilgilidir, memnunum cnm Anadolu Hastanesinde Tanser bey var o da çok iyidir ilk doğumumu onda yapmıştım ama hastaneyi beğenmediğim için bu gebeliğimde onu tercih etmedim .Riskli gebe olduğum için geçen hafta Acıbadem Ramazan Bayırlı ya gittim. Ondan da çok memnun kaldım, arkadaşın bi denesin birini inşallah memnun kalır…