Burcucelikkayaa Kızlar 26+2 deyim bebeğin tekmelerini arada sırada tam kasığımda hissediyorum bu aralar hep göbek deliğimin oralarda üstünde felan genelde maşallah çok da sert vuruyo 2 gündür kasığımdan vuruyo tekmelerini bu normal midir ki var mı öyle olan ?
Zeyha1 Burcucelikkayaa Evet ben 29 haftaligim o zamanlarda bendede aynı şey oluyordu hatta post açmıştım vurmak ne sanki aşağıya kayıyor çıkacak gibi oluyordu bazen yapıyorlar öyle şeyler bence endişe edilecek birşey değil kafası aşağı indi artık diyordum ama şu günlerde nerdeyse akcigerlerime baskı yapıyor bobreklerime falan hala yeri var oynuyor mesela 😊😊 Sizde endişe etmeyin 😉
Burcucelikkayaa Zeyha1 dediğin gibi böbreklerimi deliyo gibi sanki göbeğim yarılacak gibi sert dönüşler yapıyor şimdi aşağıda olunca korktum biraz bide fazla hareketliyim kıçım yere değmiyor duramıyorum 🙆♀️ ondan mı acaba dedim inşallah normaldir 🤲🏻