Kızlar az önce eşim aradı. Karakoldan arkadaşının eşi 10 gün önce Batman Medicalpark ta sezaryen doğum yapmıştı. Babalık izni bitmiş bugün dönmüş ve hastaneden memnun kalmadığını anlatmış. Odanın yeteri kadar temiz olmadığından personelin kaba tavırlarından vs bahsetmiş. Esiyle samimiyetim yok hatta hiç tanışmadık o yüzden bizzat arayıp soramam. Ama bir erkeğin bile dikkatini cekecek kirlilik moralimi bozdu. Ben de 30. haftamdayım ve oraya gidiyorum. Şimdi kafam karıştı. Aramızda bizzat şahit olan var mı?