Neler yiyorsunuz nasıl besleniyorsunuz bilmiyorum ama inanın çok zor değil şekerinizi kontrol altına almak 150-170 lerde gezinen şeker düzeyleri diyetle kolayca çözülebilir. Birazcık yürüyüş birazcık lifli gıdalar. Mesleğim olduğu için bu kadar emin belirtiyorum sevgili anneler Bebişlerimiz için neler neler yapıyoruz ne acılara ağrılara katlanıyoruz sağlıklı beslenmek Bunların içinde en kolayı, herkese güzel doğumlar dilerim🌸