Angell9453 Merhabalaarr😇 36 haftalığız kilomuz 3400 ve sezeryn olucam henüz tarihimiz belli değil 🤦♀️ sizde durumlar nasıl hanımlar
Pamuk123 Angell9453 Bizimde yarın kontrolümüz var 36 hafta bakalım kaç kilo olmuş merak ediyorum en son 32 de 2020 gramdı yarın sezeryan günümüzüdr verecekmiş doktor öyle söylemişti sağlıklı doğumlar olsun inşallah 😊🙏
Aybukeb Angell9453 benimkide 36+0 da 3235 idi perşembe 37 oluyorum bakalım kaç kilo olmuş çokta iri olsun istemiyorum aslında hayalimde 3500 bir bebek var☺️ sağlıklı olsunlar yeterki kilom alırlar doğuncada sağ salim kavuşalım Rabbim
Angell9453 Pamuk123 ammin canım hepimizin insallah 🙏 bizde haftaya verir büyük ihtimalle tarihimizi =)
Angell9453 Zeynep1907 yok canım bizimki önde 2 hafta ve bebekten bebege değişiyor canım yapı meselesi 🌼
Nisa66 Zeynep1907 bende de öyle canım 33 haftalık 1950 gram karnı 2 hafta geriden geliyor erken doğum olabilir dedi doktor 3 gün sonra nst gireceğim yine sana ne dedi doktor
Angell9453 Aybukeb amiin canım hepimiz insallah 🙏 Aslında bende çok iri bebek istemiyorum ama nasip sağlıklı olsunlarda 🤗😇
Zeynep1907 DilekBodurr et suyu cok içtim canım 2020 gramdı 35 hafta da cok küçüktü kemık aldım kaynattım corba falan yaptım sende öyle yapabilirsin karnı 5 hafta kafası 6 hafta gerıydı 2 haftaya kadar düzeldi 🤗
Ozzzgeee Angell9453 maşallah cnm bnde şimdi geldm kontrolden 3072 olmuş doktorm iri Bi bebek ddi ve Bn korkmuştum sennki dha iriyms maşallah 😍 kilosundn dolayı mı sezeryan acaba bnde cok korkuyorum kilodan dolayı sezeryan olursa diye ☹️
DilekBodurr Zeynep1907 ben de deneyim canım bari teşekkür ederim aslında iyi gidiyordu sonra sonra ne olduysa böyle oldu