Tomriskatun fosforlukalem Şikayetçi değilim ama tecrübesizim. Bir de nerede olacağımız belirsiz yoran kısım o 🤦♀️Çok şükür 29 haftalığız. İnşallah sağlıkla, hayırla, huzurla kavuşmak nasip olur cümlemize 🤲
Zeze166 fosforlukalem fosforlukalem bende çok terliyorum sanırım sıcakların etkisi hormonlarda evet tavan yaptı vücut zaten ateş hayırlısı ile kucagimiza alırız insalllah kuzularımızı kucagimiza 🤲
fosforlukalem Zeze166 elim kolum buz gibi ama içimde yangın var resmen. Üşütmekten de çok korkuyorum kaldım öyle ortada
Zeyyno_ Tomriskatun malesef cnm ben iç giyimcide çalışıodum göbek kısmını rahatsız etmesin istiosan elbise şekilde al derim ben öyle almayı bi takımda pijamalı düşünüyorum ama kışın olcak bnmki lohusalık çokmu ince olur diye düşünmüyorum değil