hafsa2020 Enes ibn Malik el-Ka’bi (radiAllahu anha)’dan rivayet edildiğine göre, Allah’ın Elçisi (s.a.v) buyurdular ki: “Şüphesiz ki Allah (Azze ve Celle) yolculuk halinde bulunan kimseden orucu ve namazın yarısını kaldırmıştır. Hamileden ve süt emziren kadından da orucu kaldırmıştır.” (Ebu Davud, Savm: 44) Ben de biliyorum orucun zararsız hatta faydalı olduğunu. Ben siz neden tutuyorsunuz dedim. ayrıca annelerimiz ananelerimiz tutmuş olabilir onların zamanında gdo ve katkı maddesi diye birşey yoktu çocuklar sağlıklı bir şekilde büyüyordu şimdi markette pazarda elimizi attığımız herşey zehir niteliği taşıyor tarım ilaçları ve katkı maddelerinden dolayı. Dolayısıyla eskiden annelerimiz oruç tutarken hiçbir vitamine ihtiyaç duymazken şuan vitamin takviyesi kullanmayan hamile yok. Haliyle insan bu durumu sorguluyor.