Tcmucizem Sata göre 21 haftalığım ama bugün-kü kontrolde 2 hafta geri olduğunu söyledi doktor detayliya gönderdi ordada iki hafta sonra randevum çok üzülüyorum:( başına gelen varmı acaba duzelirmi bu durum lütfen bilgisi olan yardımcı olabilirmi