firuzeelmi Azize_1 Femibion çok güzel bir vitamin bide doktorum bana 1 yıllık ilaç yazdı sütümü yararlı yapmak için bide çoçuk doğdukdan sonra benim sütümü alınca hasdalıklardan koruyacakmış o ilaç öğle söğledi doktorum
Giz4110 Azize_1 canım kaçıncı haftadasın ben de alacağım ya doktorum inatla yazmıyor vermedi omega 3 😅
Humaninannesi20 Pregnom verdi doktorum elimde 3 tane başka marka vitaminim kaldı 3 gün sonra ona başlayacağım
cptrhb Azize_1 Pregnancare kullanıyorum komple takviye omega 3 ü ayrı tablette ama hepsi bir kutuda. Sanırım onun omega3 lüsü Türkiyede yokmuş gelicek diye duydum ama bilmiyorum ne oldu
SenaSrts Zade vital hamilelere ozel omega 3 u kullaniyorum bnde. Doktorum en yuksek omega degerinin onda oldugunu soylemisti 12 haftaliktan beri kullaniyorum cunku yaklasik 10senedir balik agzima surmuyorum tiksiniyorum.