Merhaba tek isim koymak istiyorum instagramdan anket bile yaptım sonuçlar %50 tam yarı yarıya çıktı lütfen başka isim demeden ikisi arasında sizce hangisi güzel bizim düşüncemiz şu ki eşim Yiğiti istiyor aslında bende çok seviyorum asil bir isim hazırlığımızı yiğit diye yaptırdık ama biz Fransada yaşıyoruz burada okulda falan söylenmesi zor olur diye düşündüm eşimde olsun biz Türküz öylede koyacam diyor hatta Yiğit oğlum diye seviyor Eymeni de ben istiyorum kuranda geçiyormuş ama Türkiyede dolu eymen var çevremde herkes Eymen ama burada kimsede yok söylenmesi kolay geldi tüm bunları göz önüne alırsak sizce hangisi ☺ Herkese şimdiden teşekkür ederim ♥