Ezgito ben aldım canım normalde m giyiyorum l beden aldım göbek ve göğüsten dolayı doğumda dar gelsin istemedim. Kumaşı çok güzel Hava nasıl olur bilemedim diye bir kısa kollu bir tanede uzun kollu önden düğmeli pijamalardan aldım uzun kollu olanın kolları biraz bol ama onu da doğuma yakın terzide daraltırım. Allah sağlıklı bir şekilde giymeyi nasip eder inşallah. Sende bir beden büyük al alacaksan çünkü doğumdan sonra göbek hemen gitmiyor göğüslerde büyüyor potluk yapmasın.