Rehile Merhaba Kızlar Yumurtalama Takibiyle bu ay qebe kaldm Adetden 5 Gün Önce Öğrendim Her gün test uaptm en son bu gün gitdm acilde kan verdm adetim yarn normalde 180 Çıktı sonuc kafamı karıştırdı normalmi diye Yumurtalamadan 14 gün bu gün
Laviniamira16 Rehile normal canım ben 2 gün kala kan verdim 96 çıktı 2 gün sonra tekrarladım 2 katıydı inşallah senin de artar 🤗
Rehile Bsrbsn acild everdim Doktora gitmeden yine versem olurmuki kendim isteyerek yani yoksa doktormu yönlendirmeli
Selin17 Rehile önemli olan değerinin 48 saatte bir 2 kat olması evet 👍🏽 Benim adetimden 3 gün geçtiği halde 115 ti şuan çok şükür 18+3 hamileyim 💜
Denizkaplan Rehile bence guzel bır baslangıc benmde adetten bırgun once 164 tü 39 haftalık gebeyım 48 saat sonra bıdaha yaptır testı netlessın
Rehile Denizkaplan kendim gitsem yine acile doktor yönlendirmeden versem sorun olurmu kendim takip etsem doktor randevu en erken salı haftaya
Denizkaplan Rehile tabı canm olur ben oyle yaptım dıs gebelık gecrdıgımde her 48 saatte bır aynı hastanede tahlıl yaptrdm