Ozgedsz Merhaba 31 haftalığız kilomuz 1540 gr çıktı doktor balık yağı önerdi kullanan ve faydasını gören var mı?
minikbademm Ozgedsz ben 14. Haftamdan beri kullanıyorum kuzum et yiyemediğim için faydasını gördüm kullanmanı tavsiye ederim🤓
Tatlisannedilekk Ozgedsz balıktan tiksindim balık yiyemediğim için 12.haftamda yazmıştı doktorum, 27haftalık oldum hâlâ kullanıyorum
Yaseminnnnnnn Ozgedsz 20. Haftada yazdı doktor memnunum oğlumun kilosu ilerde bile gidiyor haftasına göre