Tlincim Selam kızlar :) 11 hft 6 günlük hamileyim 3 gün önce yapılan muayenede Dr herşey gayet iyi ense kalınlığı normal burun kemiği de var ikili test yaptırmana gerek yok bence ama senin kararın dedi. Ben de test sadece ihtimal belirttiği ve yanılma payi olduğu için yaptırmayı düşünmüyordum zaten ama yine de emin olamıyorum. Sizce ne yapmalıyım? Sizler ne yaptınız ya da yapacaksınız?
[silindi] Tlincim Benimde her şey normaldi canım ama yaptırdım sonuçlarımı bekliyorum 3 4 gün içinde çıkacak inşallah
Meriwa Tlincim zaten onlara baktıysa yarısı bitmiş demektir bide isterseniz kan alıcaklar hepsi bu bide dediğiniz gibi olasılık benimde hersey normaldi genede 2-3-4 hepsini yaptırdım cnm sen bilirsin
Snszasla Tlincim bende 12. Haftada yaptırdım burun kemiği ense kalınlığı iyi olmasına rağmen kan da verdim sonuçların çıkmasını bekliyorum ense kalınlığı ve burun kemiği iyi iken kan vermek ne kadar doğruydu düşünmüyor değilim ama yinede yaptırdık bakalım sonuçlar nasıl gelecek 🤔
Minikheyecan Ben yaptırdım ense kalınlığı falan nornaldı burun kemiği, var dedi Dr ama ikili test yüksek risk geldi. Nift test yaptırdım araştırma hastanesinde sonuç bekliyorum. Yaptırmamak mmı iyi yaptırmak mı bilmiyorum
Tlincim Minikheyecan inşallah sonuç güzel çıkar canım. Peki kaçıncı haftada test yaptırdında yüksek geldi bir de nift kolay yapılan bir test değil diye biliyorum önceden öyleydi yani özel bir hastaneye mi gittin işlemi yapan?
Minikheyecan Tlincim amin inşallah cnım. 12+4te ikili test yaptırdım. Tepecik eğit araştırmaya 16+4te gittim nift test için perinatoloji bölümüne gidince yönlendiriyor zaten. Sıra almak mesele.