Aynısı bana da oldu, baya panikledim. koştum hastaneye ebe çatala alıp baktı. karnımdan bastırdı, eğer su olsaydı bastırınca devamı gelirdi dedi. Su değilmiş geri yolladı. Sonra anladım ki ter veya idrar kaçırmasıymış. Bu sıcaklarda yanıltıcı olabiliyor işte. O yüzden biraz gözlemle kendini. Azıcık bile olsa Bi kere daha olursa ya doktoru ara ya da git hastaneye.