Deebg Yok canım görmedim evet eski hastane ama doktorundan memnun kaldiysan bir sorun olmaz diye düşünüyorum zaten yanında 1 kişi refakatçi kalacak ziyaretçi kabul etmiyorlar kalacagın 1 gün oda sorun olmaz diye düşünüyorum önemli olan bebeğin ve senin saglin en azından temiz bir hastane ben tepecige de gittim başka ozel hastaneye de gittim bana burası daha iyi ve daha temkinli geldi tabi bu benim düşüncem herkesin görüş açısı farklı olabilir sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin rabbim bütün evlatlarımızi 🤗