“Nisa duru” mu “Duru Nisa” mı eşimle kararsız kaldık🙄😁
Reyyan34 Nisa Duru kulağa daha hoş geliyor canım🥰
Reyyan34 Nisa duru daha güzel🤗 duru Nisa sanki isminin önüne sıfat koymuş gibi 🙃
Asilmom50 gerçekten mi eşimde öyle diyor 😁🥰
Nisa Duru daha hoş geliyor kulağa
cagla2241 teşekkür ederim 😊
Reyyan34 evet canım bence de öyle
Betim teşekkür ederim 🥰
Nisa duru daha hoş 🌸
Simal61 teşkkürler 🥰
Duru Nisa 🍓