Yesmckmk Kızlar normalde çok hareketliyiz sabahları ve geceleri falan ama 2-3 gündür bi durgun çok içerden hissediyorum hareketlerini de. normal mi bu haftalarda böyle olması?
neso_ Yesmckmk bu iki üç gündür sende çok hareketliysen ayaküstüysen falan belki ondan hissedemiyor olabilirsin ama yinede bi doktora gitmende fayda var en azından sağlık ocağına gidip kalp atışını dinle
Suleyigit Yesmckmk kuzum artık büyüyor ve yeri daralıyor bence normal ama iyi olmuş doktoruna gittiğin bi gözük bakalım ne dicek
Yesmckmk iremkara Benimki de erkek bizde baya hareketliyiz ama iki üç gündür çok sakin dayanamadım geldim doktorumun yanına
Yesmckmk neso_ aslında değildim özellikle tatlı yiyip yattım sola ama eskisi gibi değildi şimdi geldim kontrole bakalım canım
Yesmckmk Suleyigit iremkara 1994ozg Kızlar şimdi çıktım. Doktorum Dogum pozisyonunu aldığını söyledi şimdiden. Onun da baskısıyla akıntının sulu olmasından vs korkma dedi. birde havalar çok sıcak sen bunalıyorsun ona bunalıyor içerde emin ol buna bağlı da durgunlaşır herşeyi normal dedi. çok teşekkür ederim size de ❤️🌸