Mucizem301 baby3_ jel felan kullaniyormusunuz belki ondan olabilir tahris edebilir akintidan kasidiysaniz ondan sisebilir, onun disinda hormonlardan hic duymadim boyle birsey
baby3_ Mucizem301 ohss sendromuna girdim 9 kilo sıvı birikti 2 kilo çektiler kasıktan girip. İlaçlar fazla gelmiş bünyeme . Sonra da orda şişlik oldu yürüyemiyorum. Jel verdiler ama sıvı var geçmiyor